Įsitikinkite, kad jūsų paskyra užblokuota. Pasinaudokite slaptažodžio keitimo forma: https://www.facebook.com/login/identify ir įveskite su „Facebook“ paskyra susietą el. pašto adresą arba tel. numerį, kurį naudojote „Facebook“ paskyroje. Jei paskyra blokuota, gausite pranešimą „Paskyra išjungta“ (angl. „Account Disabled“). Norėdami atblokuoti paskyrą, pateikite prašymą. Pasirinkite nuorodą „čia“ (angl. „here“) (1 pav.).
1 pav. Paskyros blokavimo pranešimas
Atsidariusiame naujame puslapyje pasirinkite nuorodą „praneškite mums“ (angl. „let us know“) (2 pav.).
2 pav. Galimos paskyros blokavimo priežastys ir nuoroda į prašymo atblokuoti paskyrą formą
Užpildykite formą, pasirinkite „Pridėkite failus“ (angl. „Choose Files“), pridėkite asmenybę patvirtinančių dokumentų kopijas. Įveskite su „Facebook“ paskyra susietą el. pašto adresą arba tel. numerį, kurį naudojote savo „Facebook“ paskyroje. Spauskite „Siųsti“ (angl. „Send“) (3 pav.). Plačiau kokių dokumentų kopijos tinka, skaitykite čia.
3 pav. Prašymo atblokuoti paskyrą forma
Jūsų pateikto prašymo peržiūra ir paskyros atblokavimas gali užtrukti keletą savaičių.