BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (ang. cookies). Naršydami toliau Jūs patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. 


Ką daryti negavus prekių, pirktų internete

Ką daryti negavus prekių, pirktų internete

Internetinėje parduotuvėje išsirinkote ir apmokėjote už prekę, tačiau per nustatytą terminą užsakyta prekė taip ir neatvyko? Pardavėjas dingo ir nebeatsako į Jūsų laiškus? Patarimus kaip elgtis rasite šiame Ryšių reguliavimo tarnybos video siužete, kuris sukurtas dalyvaujant projekte „Prisijungusi Lietuva“.

Paskelbimo data - 2020-12-16 15:12

Susiję straipsniai

Kaip saugiai apsipirkti elektroninėse parduotuvėse

Ką daryti, jei norite pasinaudoti elektroninės prekybos paslaugomis, tačiau prisibijote sukčių, kurie gali pasisavinti Jūsų pinigus ir nepristatyti...

Kaip atpažinti netikrą elektroninę parduotuvę

Ar žinojote, kad internetinėje parduotuvėje pigesnės nei rinkoje esančios prekės gali būti įspėjimas apie pardavinėjamas klastotes arba pirkėjai...

Techniniai patarimai tėvams

Praktinius patarimus, kaip ugdyti vaikų kritinį mąstymą, kaip tinkamai ir saugiai elgtis internete „Praktiniai patarimai tėvams, kaip be draudimo...